Zmiany w zasadach rozpatrywania reklamacji

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 11 października 2015 roku wchodzi w życie Ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

Ustawa dotyczy osób fizycznych, w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (nie dotyczy osób prawnych).

Zakres ustawy obejmuje czynności bankowe i wprowadza m.in.:

30 - dniowy termin rozpatrzenia reklamacji (w uzasadnionych przypadkach max. do 60 dni); w przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie reklamację uznaje się za zasadną;

obowiązek informacyjny o zasadach rozpatrywania reklamacji dla osób nie będącymi klientami Banku w ciągu 7 dni od dnia złożenia reklamacji;

obowiązek zamieszczania w umowie z klientem informacji o trybie reklamacji (w praktyce zmianie będą podlegać regulaminy będące integralną częścią umowy).

W związku z powyższym Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią dokonał stosownych zmian do wymogów wprowadzonych Ustawą w "Zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią".

Nowe zasady rozpatrywania skarg i reklamacji oraz formularze reklamacyjne dostępne są na stronie internetowej banku.

Kursy walut

Alternative flash content

To view this Flash you need Javascript on your browser and updated version of flash player.

Oferty przetargowe

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".