• Otwórz
  • Otwórz
Previous Next

Informacja telefoniczna "na hasło"

Chcesz kontrolować swój rachunek nie wychodząc z domu, a nie lubisz korzystać z komputera, ani wysyłać sms’ów?. Informacja telefoniczna „na hasło” to usługa właśnie dla Ciebie. Informacja telefoniczna „na hasło” umożliwi Ci uzyskanie za pośrednictwem telefonu informacji o stanie salda oraz historii rachunku.

Informacja udzielana jest przez naszego pracownika Zespołu Obsługi Klienta w godzinach pracy danej placówki Banku.

Twoje korzyści:

możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji,

brak konieczności posiadania jakichkolwiek dodatkowych urządzeń (oprócz telefonu),

wygoda, bezpieczeństwo, zapewnienie poufności informacji.

Warunkiem niezbędnym do korzystania z usługi jest posiadanie rachunku lub dowolnego pakietu oraz dostępu telefonu komórkowego lub stacjonarnego.

Opłata za usługę – zgodnie z Tabelą opłat i prowizji.

Jak korzystać z informacji „na hasło”?

Jeśli znasz swój numer modulo i hasło, wybierz numer telefonu do jednej z naszych placówek i postępuj zgodnie z zaleceniami naszego pracownika, który udzieli Ci stosownych informacji.

O szczegóły oferty zapytaj w naszych placówkach. Spytaj też o inne elektroniczne kanały dostępu do Twojego konta.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".